Myös tapahtumissa kohdattiin

Hyvinvoinnin ja vapaa-ajan kerhomme Hansel-klubi onnistui vuoden tauon jälkeen järjestämään terveysturvallisuuden huomioiden kaivatut henkilöstötapahtumat: syyspäivän ja pikkujoulut. Keskuudessamme vuosikelloon vakiintuneet tapahtumat täyttyivät odotetuista kohtaamisista, puheensorinasta sekä suuresta annoksesta aitoa hymyä ja tekemisen iloa.

Syyspäivää vietimme raikkaassa ulkoilmassa ratkaisukeskeisiä tehtäviä suorittaen. Kokeilimme pienissä tiimeissä taitojamme muun muassa lakanalentopallossa, solmujen tekemisessä ja muistipelissä. Seuran ja tehtävien lisäksi nautimme hyvistä tarjoiluista ja saunasta. Päivästä jäi vahvimmin mieleen iloinen puheensorina, joka lämmitti myös vilpoista tuulta vastaan.

”Olemme kiitettävän kirjava joukko asiantuntijoita ja kirjomme värit loistavat parhaiten vieretysten.”

Pikkujouluissa jatkoimme oman tekemisen linjalla. Nappasimme kuusesta sopivasti haastavan salatehtävän ja pistimme itsemme pikkuisen likoon illan aikana. Saimme viihdykettä myös kollegoiden suorituksista, kiireettömästä illallisesta, musiikista ja tunnelmasta.

Molemmissa tapahtumissa korostui kollegoiden suoran kohtaamisen ja yhdessäolon merkitys. Kuten niin usein elämässä, nytkin voimme todeta, että asiaa oppii oikeasti arvostamaan vasta, kun kyseinen asia otetaan pois. Olemme kiitettävän kirjava joukko asiantuntijoita ja kirjomme värit loistavat parhaiten vieretysten.

Tulevaisuudessa kohtaamme taas toivottavasti useammissa tapahtumissa.